Často kladené dotazy

1) Jaká je dodací lhůta?

Zboží dodáváme obvykle za 5-7 pracovních dní. Ojediněle se může lhůta prodloužit - o tom budete informováni. V případě platby převodem na účet se může dodání zdržet z důvodu potvrzení platby bankou.

2) Můžu zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Je nutné zboží vrátit v původním stavu, s visačkami, je-li to možné v původním obalu, s číslem Vašeho bankovního účtu a dokladem o zakoupení. V případě poškození zboží Vám bude vracená částka snížena. Peníze Vám budou poslány do 30 dní na Váš bankovní účet. Zboží nezasílejte na dobírku, tyto zásilky nebudou přebrány.

3) Jak postupovat při vracení zboží?

  • informujte nás, nejlépe emailem info@123deti.cz
  • v zásilce uveďte, že vracíte zboží bez udání důvodů, a číslo Vašeho bankovního účtu
  • připojte doklad o zakoupení zboží
  • zásilku odešlete na adresu: Helena Hanáková, Mezice 99, Náklo, 78332
  • vracené zboží neposílejte na dobírku, tyto zásilky nebudou převzaty!

4) Jak postupovat při reklamaci zboží?

Postupujte podle Reklamačního řádu.

5) Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano. Nezasíláme však na dobírku. Po ukončení objednávky počkejte na email s upravenými platebními údaji. Více v informacích o dopravě a platbě.

 
 
Doprava zdarma od 1500,- Kč